Call of duty mw3 spelen op de pc en de ps3 ?

Hallo ik heb mw3 op de pc, alleen me vrienden hebben het op de ps3.
Is er iets dat je op de pc tegen de ps3 kan, want ik heb geen vrienden die het op de pc spelen. En dat vindt ik jammer :(
Weet iemand of er iets is dat je dan op de pc tegen de ps3 kan?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Heel simpel; nee. PC werkt via een internetserver, en ps3 via playstation network. Helaas dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan helaas niet. Volgensmij bij geen één spel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@daniel Portal 2 kan je met PS3 en PC samen spelen, 360 niet. En er was nog een spel dat je met alle 3 kon spelen tegen elkaar maar ik ben daarvan de naam even kwijt.
Ik heb een tip voor je als je tegen je vrienden mw3 wilt spelen die een ps3 hebben. Koop een ps3! zijn niet zo heel duur meer tegenwoordig. in het begin waren ze 600-800 euro, nu nog maar 250 waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt een goed antwoord joh!
-
Nee dat is helaas op geen enkele manier mogelijk. Het zijn 2 totaal verschillende netwerken. Geen hulpstukjes of download programma's..gewoon nee..