Hoi, sinds ik een mod in minecraft heb gedownload (legaal) is er een heel groot gat in mijn land. je kan het niet dichtmaken. kan iemand mij helpen?

Er zit een vierkant gat tot het einde van de wereld in mijn land. hij tript hem als je er in probeert te gaan. en je kan het niet dicht bouwen. kan iemand helpen. Dank u wel!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Wow... Dat is inderdaad een groot gat :p
Probeer hem eens opnieuw op te starten,
En anders toch even de mod wissen...
Enige wat ik je nu kan adviseren.

Heb ik nog een vraag aan jou:
Is de minecraft gedownload of gekocht?
Bij download (gratis) anders opnieuw downloaden
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een error, herstarten en anders mod deinstalleren.