Hoe heet dit oude computer spel? (Win 98, xp)

Het spel was een shooter spel. Je was een simpel poppetje, en je kan vanalles doen om de ''enemy'' te verslaan (dus auto's rijden, flamewerper, bazooka etc) Het spel was iets met ''dill runner'' of ''bull runner''. Als je de cd-rom erindeed en het spel net opstarte had het opstartscherm (waar de titel opstond) een boze bulldog kop als achtergrond. Precies de kop van Butch the Bulldog van Disney. Zo'n spike halsband etc.
Er waren allemaal verschillende levels, stuk of 30 (?). Wat ik nog zeer goed weet is dat het eerste level iets was waarbij je 20 of 30 gele badeendjes moest verzamelen in een soort kaal modder achtig level. Die eendjes lagen dan gewoon achter elkaar verspreid over het level, op paden die je moest volgen om een beetje de besturing onder de knie te krijgen. (dus die eendjes waren gewoon een soort muntjes, dus niet dat je specifiek die eendjes moest zoeken) Het was een soort far cry alleen dan van bovenaf. Dus je wapen was niet rechtsonder in beeld zoals bij CoD en al die spellen, maar van bovenaf je zag je poppetje dus lopen. Het ware slechte graphics trouwens, maar het was ook een oud spel. De levels spelen zich niet af in steden, maar meer in de natuur..(eiland op zee, modderlandschap etc.)
En het is ook realistisch (Dus geen monsters o.i.d)
Spel was 3D, dus niet plat zoals GTA (de eerste 2).

Iemand achter mij roept dat je land moest veroveren op de enemy(?)

Weet iemand hoe dit spel heet? Het is geen spel die echt populair was volgens mij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfff had je nu net niet moeten vragen ik weet precies wat je bedoelt.
Nu zit ik de hele tijd te denken hoe het spel heet.
Het ligt op het puntje van mijn tong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets met fortress?

Het beste antwoord

Ik herinner me wel een spel, dat heette D.O.G. Die is van 1997. Kan er helaas niks over vinden op Google!

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.mobygames.com/game/dog-fight-for-your-life
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet welk spel je bedoeld, je reed op een crossautotje of niet? Je kon ook afstappen? En tegenstanders zaten ook in crossautotjes? Ik bel wel even met iemand die het mss weet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heet het niet Gold runner ?