Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb minecraft op de pc gedownload maar kan niet inloggen of online wel offline spelen hoe kan ik nu online spelen?

Ik heb minecraft op de pc gedownload maar kan niet inloggen of online wel offline spelen hoe kan ik nu online spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan moet je minecraft kopen. dan kan je ook skins veranderen. Maar nu kan je alleen offline, maar wel online als iemand anders wel het gekocht heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
minecraft heeft een hoge videokaart kracht nodig om gespeeld te kunnen worden . volgens mij heb je een intelkaart dus moet je hem vervangen als dat niet het geval is dan probeer een snaar de makers van minecraft een bericht te sturen hun geven je ook een antwoordt ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt het gedownload, en niet gekocht. dus kan je er niet online mee spelen. omdat je een originele code nodig hebt. wel kan je met een gedownloade versie op alternatieve servers spelen. daar zitten allemaal spelers met een gekraakte versie op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding