Ik heb minecraft op de pc gedownload maar kan niet inloggen of online wel offline spelen hoe kan ik nu online spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Dan moet je minecraft kopen. dan kan je ook skins veranderen. Maar nu kan je alleen offline, maar wel online als iemand anders wel het gekocht heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
minecraft heeft een hoge videokaart kracht nodig om gespeeld te kunnen worden . volgens mij heb je een intelkaart dus moet je hem vervangen als dat niet het geval is dan probeer een snaar de makers van minecraft een bericht te sturen hun geven je ook een antwoordt ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt het gedownload, en niet gekocht. dus kan je er niet online mee spelen. omdat je een originele code nodig hebt. wel kan je met een gedownloade versie op alternatieve servers spelen. daar zitten allemaal spelers met een gekraakte versie op.