Als ik bij San Andreas Multiplayer een server kies , en ik heb op die server al gespeeld, zeggen ze dat ik geregistreerd ben.nu kan ik niet spelen?

Als ik dus een server kies en ik heb hem al gespeeld, zeggen ze dat mijn nickname al geregistreerd is, maar als ik dan mijn wachtwoord invoer zeggen ze dat hij fout is en bij een andere server zeggen ze dat ik mijn 'numeric password' moet invoeren, maar die heb ik helemaal niet, of die weet ik niet. en hoe kom ik er dan ook achter wat die numeric password is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Stuur een e-mail naar de developers of support van SA-MP.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://sa-mp.nl/about/contact.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe doe ik dat?
Meestal als je in een server komt moet je anders even /commands doen of /register naam wachtwoord
Dit was iedergeval vroeger maar denk niet dat dit is veranderd. Veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien gebruik je een veel gebruikte naam, en heeft iemand anders die al geregistreerd.