Hoe port forward ik mijn KPN - Experia box?

Graag een uitleg zonder snelrennen.nl of portforward.com want deze sites doen niet wat ik zoek. Het is een minecraftserver die normaal gesproken een port van 25565 heeft. Kan het mogelijk te maken hebben dat mijn computer af en toe switcht van router? (we hebben thuis namelijk 2 routers). Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Probeer het dan eerst met 1 router. Als dat wel werkt dan weet je dat het probleem hem zit in de tweede router. Als dat zo is kun je overwegen om een router te kopen met meer poorten zodat je de tweede router niet meer nodig hebt (als dat tenminste haalbaar is, ik weet niet waarom je twee routers hebt ;-)).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb thuis twee routers, omdat onze kpn experia box niet het hele huis verbindt met internet. Daarom hebben wij ook nog een sweex router op de experia box aangesloten. Een andere router zit er helaas niet in, kpn is bij mij in de buurt de enige provider(mijn internet is dan ook verschrikkelijk) :(
Dit kan heel makkelijk gedaan worden door UNPN aan te zetten.
Hier door gaan alle ports in gebruik automatisch open.