Is een single nvidia gtx 570 nog in staat om games van tegen woordig en in de toekomst goed te runnen?

Het gaat om een 1,2 gb kaart
16 gb ram
En een amd phenom 3,4 ghz ( quad 965)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik denk dat zeker moet lukken , als ik de benchmarks bekijk op hardware info, ligt er ook maar net aan hoe lang vooruit je wilt blijven spelen, en met welke resolutie natuurlijk.
Je kunt op het allerhoogste resolutie willen spelen, maar dan vraag je ok het beste van je systeem, ook de koeling is in dit geval belangrijk, en echt niet alleen de videokaart.
Alles moet op elkaar afgestemd zijn zoals processor, geheugen,MoBo,koeling, voeding etc etc
Er zijn natuurlijk wel al veel betere kaarten zie 3e link.