Hoe verwijder ik mijn sims 3 account?

Dit is de site van sims 3 waar ik lid van ben : http://be.thesims3.com/
kan er iemand me helpen want ik wil mijn account hiervan verwijderen.
Dank bij voorbaat !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

The sims is uitgebracht door de uitgever EA. Wilt u iets wijzigen aan uw account dan kunt u dit via de customer support regelen. Ik heb de link voor de Sims 3 customer service voor u alvast opgezocht en ingevuld op game en als platform pc.

Heeft u een ander platform als een tablet of xbox bijvoorbeeld dan kunt u de stappen vanaf bron 2 volgen

Voor online geldt hier ook geef nooit een passwoord EA zelf zal hier nooit om vragen. Al uw games van deze uitgever kunt u zo regelen op deze ene site

Toegevoegd na 2 minuten:
Vul bij het onderwerp in dat het om het account gaat ook dit zonder password.