probleem met Java(TM) Platform SE 7 U5, kan iemand helpen?

ik speelde runescape maar was het passwoord van mijn account vergeten dus begon ik te spelen op een private server. bv. Soulsplit.com maar nu werkt het opeens niet meer. en staat er elke keer weer : De volgende plug-in is vastgelopen: Java(TM) Platform SE 7 U5.
heeft iemand een idee hoe ik het weer kan laten werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Probeer eens java 7 te deinstalleren, en er java 6 voor terug te zetten. Deze valt te downloaden van de javasite www.java.com.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier staat hij: http://java.com/nl/download/manual_v6.jsp
11 jaar geleden
walter
11 jaar geleden
Kijg je nu dezelfde melding met versie 6? Heb je wel je browser helemaal herstart na verwijderen java7 en installeren van 6? Geen idee of het helpt maar t zijn wat tips.