Bij diablo 3 was ik bij quest 9 act 1 na dat ik een keer co-op probeerde was ik inees bij act 2 quest 2 moet ik nu de rest van act 1 nog afmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je iemand anders joined ga je automatisch verder met de quest waar de ander mee bezig was. Het kan dan heel goed zijn dat je dan een gedeelte overgeslagen hebt (of een gedeelte dubbel doet als de ander minder ver was dan jij).

Dit maakt in principe niet uit, en je kan gewoon in je eentje verder waar je met z'n tweeën gebleven bent.

Als de ander in jouw game erbij gekomen is, dan heb je niets overgeslagen.

Mocht je het gedeelte nog willen doen wat je overgeslagen hebt dan kan je in het beginscherm. Voor je op "resume game" klikt kiezen welke quest je wilt gaan doen.

Je kan dus altijd kiezen waar je verder gaat in het verhaal. Maar hij staat altijd automatisch op de meest recente quest (ongeacht met hoeveel mensen je die laatste quest hebt gedaan). En je hoeft niets over te doen als je iets al hebt gehaalt, maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat hoeft niet.

Je kan alleen met iemand co-op spelen die net zo ver als jij of minder ver dan jij is.

Als je verder gaat dan waar jij was, dan heb jij die quests gewoon gespeeld (in je co-op spel) en kan je gewoon doorgaan waar je gebleven was.