Hoe maak je een minecraft Animatie?

Hoe maak je een minecraft animatie zoals de animatie videos van Captain Sparklez - Revenge enzovoort

Ik heb Blender al is uitgeprobeerd alleen dat lukt me niet echt fantastisch... (weet erbij nogsteeds nie hoe je een goeie map maakt en een poppetje laat lopen)

Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de programma's die Captain sparkles heeft gebruikt zijn: Maya
After Effects
Vegas
Photoshop
Pro Tools
Ableton dit zijn erg geavanceerde programmas, en erg moeilijk om te snappen. ook zijn ze erg duur!

Het beste antwoord

sorry, deze staat ook al onder reacties, maar dat moest eigenlijk antwoord zijn:

de programma’s die Captain sparkles heeft gebruikt zijn:

Maya
After Effects
Vegas
Photoshop
Pro Tools
Ableton

dit zijn erg geavanceerde programmas, en erg moeilijk om te snappen. ook zijn ze erg duur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje