Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het luktme niet op een minecraft server te portforwarden provider online modum type huawei HG655d kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet hoe je een server op minecraft.net maakt dan druk je op download nog en dan staat er ergens multiplayer server daar klik je op een link dan download je hem je sleept hem dan in je bureau blad je zoekt op internet op Portmap dan download je die ook sleept hem in je bureau blad maakt een nieuwe map aan sleept Portmap en je minecraft server in dat mapje opent je minecraft server dan komen er allemaal andere bestandjes sluit je server of typ in de server chat "stop" en dan ga je naar server propeties dat bestandje komt als het goed is als je je server opent oke en als je bij server propeties bent schrijf je je port op dan open je Portmap zet je dat balkje aan die nummers daar dat is je server ip en dan gewoon invoeren bij minecraft en dan open je je server en dan druk je op vernieuwen en dan kan je er als het goed is op. Er kunnen alleen geen plugins in ms wel maar ik weet niet hoe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat portmap is een rar bestand met allemaal bestandjes erin welk bestand moet ik openen
misschien kan dit je helpen je moet op deze site minecraftserver aanklikken en dan zie je precies wat je moet doen
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Huawei/HG655d/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding