Mijn minecraft valt soms uit als ik speel, hoe kan ik dat voorkomen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm mss kan je computer het niet aan? Wat zijn je computers specs?

Antwoorden (2)

Meestal is dat oververhitting van de GPU, CPU zou ook kunnen. Een andere mogelijkheid is dat je voeding het niet meer trekt. Je zou even een temperatuur programma kunnen downloaden en kijken hoe heet je componenten worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk ook even je laptop/desktop na op stof, dit is een van de meest voorkomende veroorzakers van een slechte airflow. Een andere is koelpasta die zijn werking verloren is, iets wat een stukje lastiger en gevaarlijker is om zelf te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Meestal is dat oververhitting van de GPU, CPU zou ook kunnen. Een andere mogelijkheid is dat je voeding het niet meer trekt." Maar dan verwacht ik niet uitval van Minecraft, maar van de hele PC...
Toch?
Settings lager zetten.