Hoe kan ik Xbox360 gameplay opnemen? (zo goedkoop mogelijk)

Titel zegt alles

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Goedkoopste: met een (telefoon)camera je beeld filmen.

Duurder: elgato game capture, een apparaat tussen je xbox en je PC. Ik weet niet meer precies hoeveel die kost maar volgens mij rond de 100 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je ook kan doen is een HDMI kabel kopen voor minder dan 10€ en die in je pc doen dan krijg je het xbox beeld op je laptop en kan je via een programma op de computer je scherm recorden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik al geprobeerd maar hoe krijg je je xbox beeld op je pc?
Je hebt verschillende opties. Je kunt een Dazzle kopen voor €20,- maar je kunt ook voor een stuk betere kwaliteit gaan en een HD PVR of een Elgato Game Capture voor €150 tot €200. Een apparaatje dat er tussenin zit is een Roxio Game Capture Device. Zo eentje kost net geen honderd euro.