Sims 3 registratiecode bij uitbreidingspakket?

Mijn registratiecode van sims 3 is niet te gebruiken voor een online account omdat iemand anders de code al in gebruik heeft. Krijg ik bij een uitbreidingspakket een nieuwe code?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Bij een uitbreidingspakket krijg je inderdaad een nieuwe code, maar die geldt enkel voor dat specifieke uitbreidingspakket. Het geldt dus niet voor je oude spel.

Je kunt je oude registratiecode, die iemand anders heeft gebruikt, niet recupereren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus met die nieuwe code kan ik dingen van de site downloaden en in het spel zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder de oude code kan je het spel toch niet installeren? Zonder het basisspel kun je de uitbreidingen niet installeren. Als het spel niet op je computer staat kun je er niets inzetten van de store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de code wel, ik kan alleen geen profiel aanmaken op de site van sims 3 zodat ik spullen kan downloaden.