Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Sims 3 registratiecode bij uitbreidingspakket?

Mijn registratiecode van sims 3 is niet te gebruiken voor een online account omdat iemand anders de code al in gebruik heeft. Krijg ik bij een uitbreidingspakket een nieuwe code?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
984

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij een uitbreidingspakket krijg je inderdaad een nieuwe code, maar die geldt enkel voor dat specifieke uitbreidingspakket. Het geldt dus niet voor je oude spel.

Je kunt je oude registratiecode, die iemand anders heeft gebruikt, niet recupereren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus met die nieuwe code kan ik dingen van de site downloaden en in het spel zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder de oude code kan je het spel toch niet installeren? Zonder het basisspel kun je de uitbreidingen niet installeren. Als het spel niet op je computer staat kun je er niets inzetten van de store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de code wel, ik kan alleen geen profiel aanmaken op de site van sims 3 zodat ik spullen kan downloaden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding