wat is een standaard fps voor de playstation 4?

ik zoek een first person shooter (desnoods third person shooter) die binnenkort uitkomt of al is uitgekomen die je met 2 spelers kan spelen en in de moderne of verleden tijd is, dus niet futuristisch, en dan ook nog is met de mogelijkheid voor online en natuurlijk voor de playstation 4. beetje zoals call of duty: black ops 1 maar dan voor de playstation 4.

weten jullie zoiets?

groetjes Job

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Battlefield 4 voldoet aan je wensen :)
Rest van de nieuwere titels zijn toch meer toekomst gericht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Battlefield 4 kun je niet spelen met z'n 2en ;)

Het beste antwoord

Call of Duty: Ghosts is waarschijnlijk het spel dat je zoekt. 2 spelers split-screen, online, of met z'n 2en splitscreen spelen, maar dan online.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
maar die is dan weer futuristisch en nep, en battlefield 4 weer niet voor 2 spelers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van het futuristische merk je niks als je speelt. Je schiet met normale wapens. Er is (nog) geen fps op de ps4 die zich in deze tijd afspeelt. De gaming community vind tegenwoordig blijkbaar de futuristische spellen leuker, dus de ontwikkelaars passen zich aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe het qua offline co-op (want dat zoek je toch?) voor deze titels gaat werken, maar wellicht kun je je verheugen op de toekomst:
- Rainbow Six: Siege
- Homefront: The Revolution
- The Division
Of als dat je ding is zou de nieuwe Far Cry misschien ook nog voldoen. Anders wachten op een nieuwe CoD, hahaha