Wanneer kan ik Battlefield 3 thuis verwachten? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik heb overig gepreorderd.

Toegevoegd na 1 minuut:
*overigens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De release datum in Europa is 28 oktober (aanstaande vrijdag). Je kan waarschijnlijk al wel wat gameplay footage bekijken want het spel komt op 25 oktober uit in de Noord Amerika.

Als je het spel vooraf hebt besteld dan mag je er van uit gaan dat je het op de releasedatum thuis krijgt.

Veel speelplezier!

Toegevoegd na 2 uur:
De trailer is trouwens de versie voor Australië, daar komt het spel namelijk op 27 oktober uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar mijn weten is deze vanaf donderdag beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is vanacht in de VS uitgekomen en Europa krijgt hem vrijdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vreemd wat hun zeggen ik ben net nog in panningen geweest en ik zag dat het spel op 27 oktober uit was en ik hem dan kan komen ophalen in ieder geval bij de music store en volgensmij is dit hetzelfde bij de intertoys maar hiervan weet ik het niet zeker maar in iedergeval ik kan hem donderdags gaan ophalen