Is het waar dat als je je minecraft server update naar 1.3.1 dat de hele server wereld word gedelete?

er komt een nieuwe update voor mc met een nieuw soort ore! daar door zegt iedereen dat je wereld gedelete word! is dit waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee, je wereld zal niet zomaar verwijderd worden en je kunt er gewoon op doorspelen, maar de ores en tempels zijn dan niet op die wereld, omdat de wereld gegenereerd is op een andere versie. Als je dus emeralds en tempels wil zul je toch een nieuwe wereld moeten maken. Op de oude wereld heb je overigens wel gewoon de andere dingen, bijv. Dat je houtblokken schuin kunt plaatsen en verschillende kleuren trappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de wereld wordt niet verwijderd. De tempels en emeralds en andere nieuwe dingen zijn dan alleen niet te vinden op de plaats waar je geweest bent. Als je een heel stuk verder loopt genereer je weer nieuwe stukken wereld waar dit wel in kan zitten.