Bus Simulator 2012: Hoe zet ik in de bus de P STAND UIT?

geen extra uitleg.

Toegevoegd na 12 uur:
De controls kijker is duits dus dat snap ik niet goed

Toegevoegd na 12 uur:
Oftewel hoe kun je rijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, spelen mensen die simulator spellen echt?

Het beste antwoord

Helemaal uitzetten is volgens mij niet mogelijk, maar bij de instelling kan je de functie toetsen bekijken. Ik heb de Game wel gespeeld maar er zit weinig animo in.
De functie even opschrijven, anders zit je aardig te modderen in en tijdens het spel.

Veel speel plezier gewenst !

Toegevoegd na 1 dag:
Ik bleek 2011 te hebben gespeeld, gisteren even 2012 geinstalleerd en gekeken hoe het werkt.
Moet je teleurstellen want ik kom de garage niet eens uit.
Met je cijfertoetsen 7 of 9 krijg je de geld computer te zien daar moet je de spelcode invoeren die op de box staat vermeld. Eerder zal het spel ook niet spelen.
Met de andere cijfer knoppen kan je alle knoppen in de bus bedienen, door mate met je muis te klikken.
W is vooruit rijden, Q is links, E is Rechts en de S is achteruit. Kan alleen nergens de handrem ontdekken die erop blijkt te staan. Ben er een half uur mee bezig geweest maar sorry het is mij niet gelukt !!

Misschien even zoeken op Google naar een NL handleiding