heb je meerdere account nodig als je op een mac en een windows pc steam wilt hebben ?

Ik heb al een werkend account op steam en games gekocht
maar nu wil ik op mijn mac dit ook eens proberen
zitten achter de zelfde router
Maar kan je met hetzelfde account ?
2 verschillende types pc' s in 1 account hebben
of moet je weer via een ander email adres een account aanmaken ? special voor de mac ?
en hoe zit het met billing (ik gebruikte click and buy)
kan je hetzelfde C&B account daar ook aan koppelen ?

Ik vraag het hier want op de site van steam moet je alweer een aparte gebruikersnaam een ww bedenken
om een vraag aan de helpdesk te stellen
en ook voor het forum heb je weer een apart gebruiksnaam nodig ,erg lastig en onoverzichtelijk,
en geen zin om nog meer forums te hebben
aangezien ik alleen dat wil weten
misschien iemand ervaring ?

capthavoc
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt gewoon op meerdere pc's/macs inloggen met hetzelfde Steam account, dat is geen probleem.
Je hoeft geen nieuw account aan te maken.

Wel kun je maar op 1 pc tegelijkertijd ingelogd staan, dus je kunt niet op je mac en pc tegelijk inloggen.

Let op: niet elk spel voor de pc werkt op de mac, in de Steam Store kun je precies zien welke spellen mac-compatible zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus je kunt op je mac gewoon gebruik maken van hetzelfde Steam account, met hetzelfde emailadres, click&buy systeem etc. als op de pc.
Kimath
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Thnx precies wat ik wilde horen ;)