Hoeveel van al de psp games kunnen op de ps Vita gespeeld worden?Welke moet ik dan aanschaffen.De ps vita of de psp 3000??

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik spaar voor een handheld game console en zal binnen kort een psp of ps vita kopen.Maar aangezien de ps vita pas uit is en weinig games heeft betwijfel ik die aan te schaffen.Maar als de psp games daarop te spelen zijn zal ik dan de ps vita kopen en daarvoor heb ik jullie advies nodig..Bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Zeker een ps vita daar worden nog leuke games voor gemaakt een psp zijn veel slechter dan een psv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de reactie
Ik geloof dat je PSP games kunt kopen via de Store. Game Cassettes kunnen er niet in. Maar er zijn inderdaad al wel wat leuke spellen en ze komen nu redelijk snel uit, dus ik zou voor een PSVita gaan.