kan je fifa15 op mijn acer laptop spelen?

Ik heb een acer E5-571-38S4
Kan je daar fifa15 op spelen?

Want als ik de demo download, loopt het soms wat vast, zonde om dan 60 euro ervoor te betalen.

en als het niet lukt, wat voor laptop zou je mij dan aanbevelen voor schoolier met niet al te veel geld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de demo al vast loopt, kun je de gehele versie beter niet aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als fifa aan deze specificaties voldoet dan zou het moeten lukken lager dan werkt het niet. Besturingssysteem: Windows V/8-7-08.1 -64-bit
• Processor: Intel i5-2550K @ 3,4Ghz
• RAM: 8 GB
• Benodigde vrije ruimte op harde schijf: 15,0 GB
• Ondersteunde videokaarten: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
• DirectX: 11.0 Minimale systeemvereisten: • Besturingssysteem: Windows V/8-7-08.1 -64-bit
• Processor: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2,4Ghz
• RAM: 4 GB• Benodigde vrije ruimte op harde schijf: 15,0 GB
• Ondersteunde videokaarten: minimaal ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650 of hoger
• DirectX: 11.0
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Willem, is mijn pc goed genoeg? ik snap echt niks van computers
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik jouw specificaties lees moet het lukken.
Kijk of je de up tp date drivers voor je grafische kaart hebt http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Gewoon het gewenste game selecteren, toestaan dat er een activeX control geinstalleerd word (kan nadien weer verwijderd worden), en je PC word geanalyseerd op gebied van hard- en software in functie
van het geselecteerde game.
Na de analyse krijg je ev. tips om je configuratie aan te passen om het game optimaal te spelen.
Dit kan problemen zoals vastlopen en/of slecht opstarten voorkomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super thank you willem 3 vingers in de lucht!

Antwoorden (2)

Lijkt me van niet, waarschijnlijk zal Fifa 15 onspeelbaar zijn, zelfs op de laagste settings. Als je een laptop wil waarop je dit spel wil spelen, zal je toch bij de wat duurdere laptops moeten gaan kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met onspeelbaar bedoel ik dat je framerates onder de 20 moet verwachten, dus niet dat fifa het niet zal doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zal demo nogmaals downloaden en alles uitzetten, als ie dan vlekkeloos werkt, kan ik er dan van uiit gaan dat full-version het ook doet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De demo zal waarschijnlijk wat minder intensief zijn, dus ik zou daar niet helemaal van uit gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan maar xbox 360 kopen en daarop spelen :')
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als dat de beste optie is voor je, moet je dat zeker doen.
Optie, indien je videokaart/PC/Laptop het niet aankan zou ik deze software eens installeren van Razor Gamebooster. Deze geeft je videokaart/pc een extra balans en kan je meer uit je PC halen dan je had verwacht.

Ikzelf zit door omstandigheden met een oude videokaart Euro Truck Simulator 2 te spelen, dankzij dat ik deze software heb geïnstalleerd heb ik geen grote of zwaardere videokaart meer nodig !

Mijn game speelt zonder problemen en heb de instellingen op hoog staan, dankzij de Gamebooster van Cortex die voor iedereen gratis is te downloaden en kan installeren.