kan je fifa15 op mijn acer laptop spelen?

Ik heb een acer E5-571-38S4
Kan je daar fifa15 op spelen?

Want als ik de demo download, loopt het soms wat vast, zonde om dan 60 euro ervoor te betalen.

en als het niet lukt, wat voor laptop zou je mij dan aanbevelen voor schoolier met niet al te veel geld

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me van niet, waarschijnlijk zal Fifa 15 onspeelbaar zijn, zelfs op de laagste settings. Als je een laptop wil waarop je dit spel wil spelen, zal je toch bij de wat duurdere laptops moeten gaan kijken. Toegevoegd na 1 minuut: Met onspeelbaar bedoel ik dat je framerates onder de 20 moet verwachten, dus niet dat fifa het niet zal doen

Optie, indien je videokaart/PC/Laptop het niet aankan zou ik deze software eens installeren van Razor Gamebooster. Deze geeft je videokaart/pc een extra balans en kan je meer uit je PC halen dan je had verwacht. Ikzelf zit door omstandigheden met een oude videokaart Euro Truck Simulator 2 te spelen, dankzij dat ik deze software heb geïnstalleerd heb ik geen grote of zwaardere videokaart meer nodig ! Mijn game speelt zonder problemen en heb de instellingen op hoog staan, dankzij de Gamebooster van Cortex die voor iedereen gratis is te downloaden en kan installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100