Kan je op de sims 3 met 2 samen spelen?

Deze vraag is 3 jaar eerder al gesteld zie ik maar nu zie ik staan dat er Simport is en begrijp niet precies wat dit doet. Kan ik hiermee dus met mijn sims bij iemand anders op bezoek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat kan. verder weet ik er ook niks over

Antwoorden (1)

Je kunt niet samen het spel tegelijk spelen op andere plaatsen. Wel kun je de Simport gebruiken om jouw Sim voor een bepaalde tijd op bezoek te laten gaan in de stad van je vriend/in.

''Simport'' is voor je beroemde Sims die Goochelaar, Acrobaat of Zanger zijn. Je kunt deze Sims via 'simport' (

- Zorg dat je game up-to-date is.
- Start de Sims op en ga naar een huishouden die minstens 2 sims bevat. (Waarvan 1 of meerdere van de Sims level 2 of hoger hebben van zanger, acrobaat of goochelaar)
Druk op de ''...'' knop onderaan in het beeld. (keuzemenu). Klik dan op de onderste optie: ''simport.''
- Het klikken op simport opent een soort agenda. Je kunt hiermee een ''tour'' samenstellen voor je sim bij een vriend.
- ''host een sim'' zorgt ervoor dat je van je vrienden een sim bij je stad kan laten optreden, en ''stuur een sim'' zorgt ervoor dat je je eigen sim naar de stad van je vrienden stuurt.

Als je een sim wilt sturen:
- druk op de knop ''stuur een sim''. Je krijgt nu een vriendenlijst te zien. Hier staan alle vrienden die jij op de officiele site van de sims hebt toegevoegd.
- Kies een vriend. Klik op het vinkje.
- Wanneer je vriend het verzoek die je hebt gestuurd heeft geaccepteerd zal je sims daar op tour gaan.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil het best met je uitproberen. Geen probleem.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil het best met je uitproberen. Geen probleem.