Ik wil procyclingmanager2012 installeren maar loopt heletijd vast hoe komt dat? Waar licht dat aan?

Ik heb pro cycling manager 2012. Ik krijg hem niet op mijn computer geïnstalleerd. Hij begint al heel traag en bijna aan het einde loopt die vast. Ik heb het ook op een andere computer geprobeert en daar doet die het wel. hoe komt dat? wat moet ik vervangen zodat die het wel doet?

Toegevoegd na 1 uur:
De foutmelding is als volg:
Er is een fout op getreden bij het kopiëren van een bestand.
Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout en een I/O - apparaat. Weet iemand waar dit aan licht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
heb je nog wel genoeg schijfruimte om hele spel te installeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog 74,7GB over. Is toch genoeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
foutje 60,4 gb van 139 gb beschikbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja mijn pc voldoet aan de minimale specificaties voor het spel.

Antwoorden (1)

Ik denk dat er iets is met je dvd lezer/brander , en dat deze verkeerd wordt aangestuurd waardoor leesfouten ontstaan. Werkt andere spellen installeren van een dvd wel goed? (op de pc die de error vertoont)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wou dit eigenlijks bij reacties zetten maar is per ongeluk bij antwoorden terecht gekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef niet. Ja andere spellen kan ik wel gewoon insteleren zonder dat ik een foutmelding krijg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht zelf namelijk ook zo iets maar dan is het toch raar dat het alleen bij dit spel is.