Hoe krijg ik Bussimulator 2012 juist geinstalleerd? Ik krijg steeds de zelfde foutmeldingen. Zowel bij basic als Highversion.

Ik krijg steeds de foutmelding:

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenis logboek Toepassing of gebruik het opdrachtregel programma sxstrace.exe voor meer informatie.

Opgevolgd door:
Unable to load Gamemodule!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb windows Vista, en probeer het te installeren in C:\Program Files (x86)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Plaats het spel in een map als c:\games\bussimulator
Windows Vista doet nog wel eens moeilijk over dingen in program files.
Je kunt het beste al je games in een andere map zetten, zoals ik hierboven al noemde.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Installeren wil wel, maar starten niet?
Wat als je het spel als administrator draait, of in compatibiliteitsmodus?
Ritsuka
12 jaar geleden
Rechtermuisknop -> eigenschappen op de snelkoppeling.
Ga naar tabblad compatibiliteit en zet daar het vinkje van compatibiliteitsmodus aan
Het kan duiden op een aantal missende Visual C ++ bestanden.

In de bron staan bestanden die je kan proberen te installeren. Installeer dan Bus Simulator opnieuw en kijken of het lukt.