waarom kan ik niet inloggen op wow?

hoi ik speel al een tijdje wow. maar ik heb laatst een acc gekregen van me vriend. maar nu zegt de Wow game dat ik een keylogger ben. me vriend zijn dat het door de verkeerde ip was ofzo maar nu gaf wow me een link voor mail checken zodat ik me pass kan veranderen kan ik dan weer op me acoount? hij (wow) zegt account is geblokeerd totdat ik mail check kent iemand probleem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Vind je vraagformulering een beetje K*T.

In het inlogscherm van WoW krijg je dus een melding dat het account is geblokkeerd? Daar is ongetwijfeld ook mail over gestuurd, naar het mail adres dat gekoppelt is aan het battlenet account.

Heb je al gecontroleerd wat er gebeurd als je wil inloggen bij battlenet? Als je daar wel gewoon in komt dan kun je daar eventueel informatie vandaan halen over wat er aan de hand is.

Zo niet kijk dan even in de mail die aan het account is gekoppelt. Daar zal mail in gekomen zijn over de reden van het blokkeren.

Dan is er nog een andere optie, het account is gehackt. Niet door jou, maar door een ander, die heeft er illegale dingen mee gedaan. Dan moet je een melding doen bij blizzard, eventueel het mail adres veranderen. En je computer schoon maken.

Als het account is gehackt, zul je vermoedelijk ook in het mail adres wat aan het account gekoppelt was/is mail aantreffen dat het paswoord is veranderd, dat heeft de hacker dan gedaan.

Veel succes.