Kun je The Sims 2 spelen als The Sims 1 het niet doet op je laptop?

Ik heb denk ik te veel gedownload voor The Sims 1 (zoals een geldstoel , etc.) en nu doet The Sims 1 het niet meer op mijn laptop. Zoveel maakt dit nou ook weer niet uit, want ik wil The Sims 2 gaan kopen. Maar doet hij het dan wel?
Alvast bedankt, Leonie

Weet jij het antwoord?

/2500

Zo te lezen deed the sims 1 het wel gewoon voor de downloads. Zonder meer van jou computer te weten kunnen we eigenlijk je vraag niet beantwoorden. Kun je meer specificaties geven over je geheugen, geluidskaart, grafische kaart enz. The sims 2 vraag namelijk heel wat meer van je computer dan de delen van versie 1. De meeste laptops zijn ook niet echt geschikt om games op te spelen. Kort maar krachtig: Deze vraag is op dit moment niet te beantwoorden.

Ja. Ik heb zelf de sims 2 en niet de sims 1.. Hij doet het gewoon hoor !

Je hebt grote kans dat ie het wel gewoon doet. Zelf heb ik ook de sims 1 en die doet het niet op mijn computer, terwijl de sims 2 (en alle uitbreidingen) als een zonnetje lopen. Vaak gaat het echter mis bij de sims 3, aangezien je daar een betere grafische kaart voor nodig hebt (betere graphics). Maar de sims 2 zou geen probleem moeten zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100