Hay Day die op iPod touch heb ook op iPad?

Kan ik de HayDay boerderij die ik op mijn iPod touch heb ook op mijn iPad hebben. Ik weet het antwoordt, Ja. Maar hoe? Want ik kreeg bij het aanmaken van een nieuwe boerderij op mijn iPad geen melding of ik een nieuwe boerderij wilde starten of dat ik mijn (geregistreerde boerderij op Game Center) wilde gaan gebruiken. Ik heb dus op mijn iPad weer een andere boerderij. Wie kan mij helpen? Mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Heb je hem geconnected met Facebook of Google+
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, met game Center
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het anders een met Facebook als het gaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen Facebook

Andere antwoorden (1)

Ben je op je IPad ook ingelogd op je gamecenter account? Ook kan je het nog met Facebook proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb wel gekoppeld aan Game Center maar heb geen Facebook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmmmm....... Opnieuw installeren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaat ie weer verder met waar ik gebleven was.