Enkele mensen die ik ken, hebben Diablo 3 in een dag uitgespeeld terwijl de ontwikkeling van het spel 11 jaar duurde. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Het maken van een game duurt, zoals een ander al had aangegeven hier boven, heel erg lang. Echt heel erg lang.

Tegenwoordig duurt een gemiddeld spelletje, op een 'normaal' tempo gespeeld, nog geen 7/8 uur.
Sommige Shooters duren niet eens 5 uur.
Terwijl in de meeste RPG's toch zeker wel 40uur speelplezier zit.
Het ligt dus erg aan de game en de gamer.

Als deze mensen de hele dag aan de game-buis gekluisterd zijn, zullen ze Diablo III op de zelfde dag wel uit gespeeld hebben inderdaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk spelen ze met walkthroughs de hele dag tot ze het uit hebben, of de verhaallijn is kort en de extras kostten zo veel tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een walkthrough is echt niet voorradig hoor voor een spel wat pas 15 mei op de markt kwam http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/12194718/__Diablo_III_vestigt_nieuw_pc-record_op_releasedag__.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb nog niet gekeken op Youtube maar er zullen altijd mensen zijn die al vanaf minuut 1 walkthroughs maken dus maak je daar maar geen zorgen over ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jahaa maar dat zijn toch mensen die het ook uitgespeeld hebben? Het spel kwam pas 15 mei op de markt (nog een keer....).
Omdat het is gekraakt, inclusief de usergegevens.

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.eurogamer.nl/articles/2012-05-21-massa-diablo-3-III-accounts-gehackt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hacken is account stelen, niet het spel uitspelen.
En omdat het ontwikkelen van games (en films) sowieso erg lang duurt. Ze beginnen met een concept (eerste idee), wat waarschijnlijk tientallen keren is veranderd/verbeterd. Dan de verschillende artworks die gemaakt worden, die ook honderden keren over zijn gedaan. Dan nog de verhaallijnen en alle keuzes die je in de game kan maken, waar allemaal over nagedacht word en uitgeschreven. Dat gaat allemaal niet zo snel!