Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je minecraft pe samen spelen? Android met Apple

Ik zou graag met mijn neefje minecraft pe spelen. Ik weet dat het kan om in de app store een app te downloaden om online te gaan, die app die heb ik. Alleen mijn neefje heeft android dus kan die app niet downloaden. Het kan ook met het zelfde wifi netwerk maar we wonen ver van elkaar vandaan heeft iemand hier Miss een oplossing voor?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
9.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Voor android kan je ook Minecraft downloaden dat moet via de play store.Maar het kost wel geld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan niet met iOS online spelen samen met een android apparaat. Dat kan gewoon niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef een reden waarom dat niet zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit kan wel, via een minecraft pocket edition server
Het kan alleen met dezelfde wifi ik heb ook minecraft pe en het lukte met android samen te spelen als je de nieuwste versie hebt moet je bij je werelden kijken en zo ver mogelijk naar beneden gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Android en iOS kunnen prima samen minecraften. Let wel op dat beiden dezelfde versie hebben. Het werkt alleen als je in hetzelfde netwerk zit, en op afstand zou je dit misschien kunnen bereiken via een VPN zoals Hamachi, maar dat heb ik nooit geprobeerd op een tablet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ten eerste moet je de zelfde versie hebben. ten tweede moet je op hetzelfde modum zijn aangesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pocketmine(voor android)+Router portforward= Server (dus ping knljne spelen met je neefje/nichtje/vriende)\

BELANGERIJK Pocketmine is n soort van kapot op t moment en dat gaat nog LANG duuren inv TakeDowns zoals bij bukkit (pocketmine komt wel trug XD)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding