origin werkt niet wat moet ik doen?

als ik mijn origin opstart staat er online aanmelding momenteel niet beschikbaar

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is alles groen als je hier op klikt?:
https://www.origin.com/nl-nl/status En graag even wat duidelijker zijn, eventueel een screenshot?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je misschien ooit illegaal een spel van EA gedownload? Dan wordt origin uitgeschakelt.

Antwoorden (1)

Klik op mijn games en dan kan je gewoon verder.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat kan niet want ik ben offline
ronron1212
8 jaar geleden
Dat heb je niet gezegd in je vraag.
ronron1212
8 jaar geleden
Volgens mij en ik heb dat ook wel eens klik ik dan ook nog steeds op mijn games tabje boven in het venster
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
er staat als ik het opstart online modus niet beschikbaar en als ik in log kan ik niks doen
ronron1212
8 jaar geleden
Je bent er onduidelijk. Welke scherm zie je wel en welk niet?