Hoe mij pc voor games versnellen?

Ik heb misschien een rare vraag omdat die eerder is gesteld maar ik kon het niet uit de andere vragen uithalen, Dus ik koop dat jullie mensen mij kunnen helpen..
Wanneer ik bijvoorbeeld een spel speel gaat hij heel goed
ongeveer 30/40 fps maar daarna over paar minuten rond de 10/15 minuten wordt hij 4/5 fps dus langzamer, de spel.
Hoe kan het komen? en wat kan ik anders doen? ik heb al gefragmenteerd.
Ik heb windows 7 Intel (R) Duel CPU E2200 @ 2.20GHz 2.20GHz
4GB werkgeheugen en 64 bits pc
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb dit probleem al paar maanden, heel lang gezocht voor een goeie antwoordt maar niet gevonden.
Dus mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt. en ik hoop niet dat deze vraag wordt verwijderd.

Toegevoegd na 16 minuten:
Dus in het begin is hij goed/daarna slechte fps daarna weer goed/daarna weer slecht

Toegevoegd na 1 dag:
Kan het ook door drivers die niet up to date zijn? en als het zo is hoe kan ik het update via welke programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Je zou GameBooster eens kunnen uitproberen:

http://www.iobit.com/gamebooster.html

Voor de details zou het helpen, maar of je pc er nou ook daadwerkelijk sneller van wordt is bij mij altijd weer anders.

Probeer ook zoveel mogelijke onnodige processen te stoppen wanneer je gaat gamen, de classic Windows theme kan ook nog wel eens helpen.

Het kan tevens natuurlijk ook zijn dat je pc totaal niet geschikt is voor de games die je wilt spelen, dus vraag ik welke games probeer je te spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als u aan alle voorwaarden heeft voldaan mbt het niet alles laten opstarten (msconfig), schijfopruiming (ook alle herstelpunten behalve de laatste), schijfdefragmentatie, register opschonen, rest mij u verder te adviseren om een USB stick met READY BOOST aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is irrelevant en verhelpt het probleem niet.
Is jouw pc stofvrij?
Ik denk dat je grafische kaart oververhit raakt.