mijn ps3 netwerkverbinding is nat3 dan kan ik moeilijk mensen joinen met red dead redemption maar kan ik vrienden joinen die me hebben uitgenodigd?

er zitten wat zin fouten in omdat ik al te veel tekens heb gebruikt excuus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

ja dan wel maar dan word je elke keer eruit gegooid tijdens het spelen. je kan het beste even in je router de porten forwarden en wisselen van het spel heeft bij mij geholpen. heb nu nat type open( nat2volgens mij) en sinds ik dat gedaan heb gaat het allemaal super. een how to staat op google
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja bij hun kan je wel joinen
Maar hun bij jou niet
Bij mij kunnen ze ook niet komen als ik hun invite.