Waarom kan ik mijn account niet verifiëren voor origin?

Ik kan helemaal niks spelen heb net fifa 12 gekochten en moet mijn mail verifieren. Origin stuurt mij het volgende Beste ,

Bedankt dat je Origin hebt gebruikt! Klik op onderstaande link om je e-mailadres te verifiëren.

Klik je op bovenstaande URL of kopieer en plak de URL in de adresbalk van je browser.

Veel plezier met het gamen,
Je vrienden van Origin

Ik zie helemaal geen link ook niet in mijn windows live mail en ook niet op hotmail. Zo kan ik dus geen fifa 12 spelen heb het net gekocht voor 30 euro en kan nu helemaal niks. Weet iemand hoe het nog wel kan? Code kan ik niet op een ander e-mailadres gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Oke, dit gebeurd wel vaker en het ligt niet aan Origin maar waarschijnlijk aan de email service die je gebruikt. Sommige services filteren automatisch bepaalde links uit de mail om te voorkomen dat de gebruiker een virus binnenhaalt. Wat je kan proberen is om, als de mail in je spam folder zit, hem te verplaatsen naar je inbox. Meestal lost dat het probleem op. Mocht het nog steeds niet werken zou ik even contact opnemen met Origin of de email service die je gebruikt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat soms ook een waarschuwing in beeld: deze mail bevat links.. blabla ... klik hier om de links weer te geven.