Zijn er ook trucjes op Minecraft zodat als je op 1 of 2 knoppen drukt dat je dan opeens een heel gebouw voor je neus heb staan? zijn er ook cheats ofz

Zijn er ook cheats voor minecraft dat je op een knop drukt en dat je dan zo in een keer iets neer kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Nee, die zijn er niet. Wel kun je mods downloaden of in creative mode gaan, zodat je oneindig blokken hebt. Er zijn wel mods dat je gebouwen kan kopiëren enzo, zoek maar eens op WorldEdit of SinglePlayerCommands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er ìs wel een macromod, daarmee kan je knoppen van je toetsenbord, zoals 1 kan je dan bijvoorbeeld binden aan het command /home

wat je dan kan doen is schematics maken van gebouwen (bestanden van mcedit) deze kan je ook vast wel ergens downloaden.
Schematics kan je ook zelf maken in de wereld, met //schem save

Daarna moet je dan worldedit installeren (dit zit bij Single player commands)

Wat je dan moet doen is een schematic laten laden met een command ( //schem load )

Deze command moet je dan binden aan een key met de macromod.

Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg uitgelegd :)
Jaspro101