is er een grote Nederlandse Skyrim community site?

ik zoek naar een site waar je alleen kan praten over Skyrim, het moet wel Nederlands zijn, ik kan het namelijk niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Op http://skyrimforum.nl/ vind je een gratis forum, waar je kunt discussiëren over Skyrim.

Er zijn alleen nog maar tien berichten en acht topics, maar het is wel het enige Nederlandse Skyrim-forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is voor zover ik weet geen speciale Skyrim fansite. Wel zijn er allerlei gamesites waar je op het forum erover kunt praten. Denk hierbij aan bijvoorbeeld www.insidegamer.nl. Op het forum zijn er genoeg mensen die over Skyrim, maar ook over andere spellen praten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ook tweakers.net heeft een technisch en een ervaringen topic. http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=skyrim&data%5Bboolean%5D=AND&where=GoT#hitstart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja, tweakers natuurlijk ook. Ik kijk daar dan nooit voor spellen gerelateerde dingen, maar voor andere informatie, dus deze was mij even ontschoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor spellen vind ik het ook niet zo handig, ze verwachten altijd maar dat je het in die ellenlange threads vraagt waar je dan wel of geen antwoord van krijgt, maar dat is dan soms al weer paginas verder.