Welke games komen qua gameplay en stijl het dichtst in de buurt van Fallout 3 en Fallout New Vegas?

Voordat ik een game koop die me niet aanspreekt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat zijn role playing games die in een heel groot gebied gemaakt zijn. Als je die games graag speelt, dat moet je gaan zoeken in games in hetzelfde genre (role playing)
Als je niet zoveel om de graphics geeft maar wel om de gameplay:

Two worlds (I en II) zijn erg goede games de eerste met wat meer bugs.

De gothic serie is goed om u uren mee bezig te houden.

The witcher 1 en 2 zijn onmisbaar. Ik heb onlangs the witcher 2 uitgespeeld en kan hem zeker aanraden, is wel een tamelijk zwaar spel.

Als je houdt van Rpg's met geweren:

Deus ex (1 en 2) zal je zeker graag spelen, is wel al een oud spel maar is zeer goed. Deus ex human revolution komt binnenkort uit en ziet er trouwens heel erg goed uit.

Daarnaast heb je dan de eerder geantwoorde games zoals stalker enz die ook zeker het spelen waard zijn en van deze games (zeker de mass effect serie) kan je zeker geen miskoop doen. Ook van Oblivion kan je zeker geen miskoop doen (geloof zelfs dat je die in de winkel kan krijgen voor een redelijke prijs met de game en de uitbreding erbij)

Two worlds en gothic series zijn niet met geweren maar zijn ook in een heel groot gebied gemaakt, waar je veel kan exploreren. Van die oudere games kan je natuurlijk eerst ook een demo downloaden om eens te proberen om 100% zeker te zijn van je aankoop.
Als je steam hebt kun je ook eens kijken bij genre: RPG
daar staan er heel veel in voor een gunstige prijs.
probeer ook eens www.gog.com misschien staan er daar ook bij die u zullen interesseren

Fallout 1 en 2 zijn er ook nog maar die zijn al zodanig oud, dat ik zelf niet zeker ben of het wel zal draaien op u OS.

Toegevoegd na 5 minuten:
Divinity 2: ego draconis vond ik trouwens ook heel goed. Daar kan je dan later in een draak veranderen en heel het gebied verkennen een epische ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

The Elder Scrolls IV: Oblivion gebruikt dezelfde engine als de door jou genoemde spelletjes.

Je zult de overeenkomst wel zien als je door het landschap loopt, of met NPC's praat.

Samen met Fallout 3 en Fallout NV is dit één van mijn favo games ooit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien:

Bordelands
Mass Effect serie
S.T.A.L.K.E.R. serie