router op NAT type 2, Call of duty-mw3 blijft melding NAT type strict geven.. wat nu?

heb zo ver ik weet alle poorten geopend om online gamen toe te staan.. zelfs met behulp van de helpdesk van internet provider een omweggetje ingesteld zodat de router mw3 zou moeten toestaan online. maar nog steeds geeft het spel aan dat het NAT type strict is en kunnen we nog steeds niet online joinen en inviten.
wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

probeer het met pfconfig van www.portforward.com. Zie bron voor de link naar de download. het is echt heel simpel. Gewoon je router selecteren, game zoeken bij de 'c' (dus op c drukken) en dan update router en forward app. Als het niet lukt dan zeg 't maar even. Ik heb hem even naar Mediafire geupload als zip, met serial.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het gelukt hiermee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas mijn router staat niet in het lijstje van pfconfig
in ieder geval bedankt voor je antwoord ik kreeg goede hoop door je verhaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kunt doen is een router selecteren die in de buurt komt van jou router. Welke router heb je? dan kan ik even kijken voor je. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een speedtouch790 en, de PS3 staat op kabel weet niet of dat nog verschil maakt met wireless.
alvast bedankt ik ben echt een leek met dit soort dingen :)