Ik heb voor mijn minecraft bukkit server essentials plugin en daar heb ik creeper explosionts uitgezet maar toch ontploffen ze nog...?

Wat doe ik dan verkeerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het niet werkt daar heb je bijvoorbeld safe creeper voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is safe creeper een plugin?

Andere antwoorden (1)

Hoe ontploffen ze?
dus ik bedoel ze kunnen wel ontploffen maar alleen mobs en players beschadigen en blijft het terrein nog heel.
En anders omdat je bukkit hebt kan je gewoon een plugin downloaden die dat tegen gaat.