Wat is er met DotA 2?

Ik zag vandaag op TeamLiquid.net een stream van DotA 2. Ik zocht direct naar een online verkooppunt, maar kon die (op internet) niet vinden. Ik zie er een pagina van op steam, maar verder kom ik niet. Zit de game nog in de Bèta? of zoek ik niet goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De game zit inderdaad nog in de bèta. je kan op Steam wel een enquête invullen en dan kan je (als je uitgeloot word) een beta pas krijgen. De speculaties zijn dat dota ergens in maart uitkomt