Kun je de sims3 ook op een andere computer installeren?

Kan ik mijn sims3 spel ook op een andere computer installeren? Een vriendin heeft de sims3 ook maar is zodanig beschadigd dat ze deze niet opnieuw kan downloaden maar wel met de cdrom kan spelen. Zou ik mijn sims3 dan op haar pc kunnen instaleren zodat zij met de beschadigde cdrom verder kan spelen en ik vervolgens weer op mijn computer met mijn eigen cdrom de sims kan spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (3)

Nope, de bij geleverde serial nummer kan je maar één keer tegelijk gebruiken. Dus een dubbele installatie met één serial nummer zal hem niet gaan worden.

Je kan eventueel wel een andere serial nummer op het internet zoeken en dan wel gewoon je eigen installatie cd gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je vertellen dat wij in het bezit zijn van de originele software van de Sims 3, deze staat geinstalleerd op twee computers bij ons want alle kinderen in huis spelen ermee !
Zowel downloaden, spelen en online spelen is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet misschien het antwoord

U kunt uw Sims 3 alleen op uw eigen computer instaleren

Maar als u bij uw vriendin zit en ze mag downloaden kunt

u het alsnog voor haar downloaden
-Production