kan je op de wifi als LAN spelen in minecraft?

Ik wil met mijn vriend via de wiFi LAN spelen, maar door een of andere reden kan hij mijn LAN server niet zien, ook niet via direct connect. Als hij een LAN server aanmaakt kan ik het ook niet zien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk wordt het geblokkeerd door je firewall.
ga via configuratiescherm naar Windows firewall en dan links een app of onderdeel toevoegen kijk of daar het programma tussen staat en toegestaan is . zo niet voeg het toe
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet je zeker dat jullie beiden op het zelfde netwerk zitten? Het zelfde huis bijv.? Het kan niet als je vriend ergens anders is, behalve als je een internetkabel hebt die lang genoeg is om naar zijn huis te gaan.