Mods voor Minecraft server?

Ik wil graag een mod die ervoor zorgt dat je meer commands hebt! Ik heb er al een aantal gezocht, maar die werkten niet of waren outdated! :(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik verneem dat je de standaard minecraft server gebruikt van minecraft.net? Zoja, voor zover ik weet zijn hier niet extra commands voor in de vorm van multiplayer mods. Wat je wel kan doen, is bukkit installeren. Dat is een alternatieve server voor minecraft, deze ondersteund zogenaamde "plugins" en deze zijn zeer makkelijk om in te stellen en te configureren. Dit werkt allemaal veel fijner, en zo kan je je eigen server net wat beter maken en makkelijker om te spelen, door wat van de saaie eentonige dingetjes hiermee makkelijker te maken. Enige minpuntje is dat elke keer dat minecraft zich update, dat bukkit ook moet updaten, wat nog weleens even kan duren. Zoek gewoon een korte tutorial op op google, en check de bron voor bukkit zijn officiele website!

Bronnen:
www.bukkit.org

Je kan commandBook gebruiken als je bukkit gebruikt. Wat voor server gebruik je?

Mischien essentials? Is een handige plug-in, krijg je heel veel commands mee. Gr henkde raket

Ik zie in de reacties dat je vanilla gebruikt en daar commands voor wilt. Kun je programmeren in Java? of programmeren in het algemeen? zo niet, vergeet het dan maar. zo ja, dan kan ik je verder helpen. Toegevoegd na 39 seconden: Niet slecht bedoeld, maar als je niet kunt programmeren en toch wel mods wilt dan kun je beter bukkit gaan gebruiken.

Vooral geen Towny gebruiken, want dan kan je niet meer bouwen buiten de spawn

misschien is Single Player Commands een goede oplossing?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100