hoe kun je een content downloaden van origin?

Ik heb een spel van EA maar de CD die doet het niet. Origin zegt dat als je de game registreert je een online content krijgt zodat je de cd niet meer hoeft te gebruiken maar hoe krijg ik die?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het spel verzegelen/verifieren in origin inderdaad. Dat doeje met de activatiecode.

Antwoorden (1)

Op je CD kaft staat de code meestal met een uitgebreide uitleg. Ik hoop dat je hem niet hebt weggegooid, anders word het wel erg lastig.

Met vriendelijke groet,

Eric Wassingen