in mijn minecraft heb ik strepen, hoe kan ik dit verhelpen?

ik heb laatst een nieuw beeldscherm (27 inch) gekocht, en nu heb ik beide( de andere een 19 inch) op mijn computer aangesloten.
hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook af en toe, maar dat is vaak als hij op de hoogste instellingen staat en dat hij weer een nieuw stuk moet laden. Heb je het altijd of ook als hij grote stukken moet laden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het in principe altijd, behalve in lichte stukken.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit werkt niet