Als ik battlefield play4free aan het spelen ben en ik zit midden in een potje ( 2 min ) dan valt het beeld van potje weg , hoe kan dit ?

Ik krijg geen foutmelding of een error: Gewoon Ploep, en het beeld van mijn potje is weg en hij springt op het hoofdmenu :( En mensen ; Ik heb geen virus of iets anders want ik heb windows er gister nog opnieuw op gezet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik krijg wel een error en hij springt naar het hoofdmenu!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Meestal als zoiets gebeurt is het een programma wat op de achtergrond draait dat conflicten veroorzaakt. Ik gebruik bijvoorbeeld een programma om mijn FPS ingame te zien, en bij sommige games crasht de game dan totdat het programmatje weer is uitgezet.

Als dat niet het geval is kan het zijn dat je gamefiles corrupt zijn, een herinstallatie moet dat kunnen verhelpen.