Wat zijn de best gekozen films over de beurs en het bedrijfsleven door kritische recensenten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

wall street is een goeie film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik al gezien weet je nog andere films?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Greed is good !!!
Michael Moore (de maker van "bowling for Columbine" en "Fahrenheit 9/11") heeft een documentaire gemaakt over de dominantie van het kapitalistische bedrijfsleven op de amerikanen.

Capitalism: A love story
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje ik had al over die documentaire gehoord zal hem wel even gaan kijken, weet je ook nog films?
Een zeer recente, over de handelingen van een (fictieve) investeringsbank aan de vooravond van de val van Lehman Brothers: "Margin Call".

Kreeg zeer positieve reviews van zowel filmcritici als economen (in ieder geval die in de bronnen).