kan ik op twee computers werken aan een wereld op minecraft?

ik heb een minecraft account en ik wil zorgen dat ik aan een wereld kan werken op twee computers, hoe moet dit? of is het niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Niet mogelijk of zet je save op een usb-stick :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan op 4 manieren:

1. Gewoon level kopiëren naar usb
2. Via online multiplayer.
3. Via de minecraft site en dan classic singleplayer.
4. Volgens mij is mogelijk via de WOM client maar ik weet niet precies hoe.

Misschien is er ook een mod voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan steeds als je klaar bent, en opgeslagen hebt, hem synchroniseren met dropbox. Dropbox is een programma met op elke computer een map, en alles wat je daarin sleept word automatisch ook op de andere computer gezet.
Jaspro101