Ik wil graag mijn videokaart vervangen door een nvidia geforce gtx 560, maar zullen mijn processor en moederbord dit aan kunnen?

Ik heb als processor: Intel Core 2 Quad en als moederbord: 0N826N.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je moederbord klopt niet maar je CPU is een socket 775 met quadcore. Vrijwel alle 775 moederborden zijn geschikt voor die kaart dus Ja je kunt hem gewoon kope
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu nog een vraag want mijn computer heeft maar 300 watt, en hij zou voor die videokaart 500 watt moeten hebben, kan ik dan zomaar een nieuwe voeding erin zetten? Of moet er nog meer in?