Ik heb Battlefield 3 beta net gedownload op de PC maar hij zet waar normaal Play staat staat nu installeren !! kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gisteren gedownload.
Na veel gedoe, en zelf de é verandert te hebben in e,
(in de mapnaam en register)
kwam ik er uiteindelijk achter dat mijn videokaart het niet trekt.! Ik kan je dus niet helpen, want bij mij ging er iets anders fout, maar het was wel veel geinstalleer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een melding krijgt dan kan je die melding intikken op google,
zo kwam ik achter die é die ik moest veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
E veranderen ik snap je niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan niet eens een server joinen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
over die e staat nu ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/battlefield-beta-joinen-server-gebeurt.246551 maar ik denk ook dat je het eerst moet installeren, dan zou je dat probleem met de é kunnen krijgen (hoeft niet)

Antwoorden (4)

Meestal veranderd het als je je computer weer opnieuw opstart zodat het alles kan installeren ..
Als je dit met een CD-Rom hebt gedaan dan hoort dat er niet te staan
Heb je illegaal gedownload dan moet je meestal gewoon op Installeren klikken als dit blijft voordoen dan moet je misschien Youtube even gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem net gedownload hebt, zul je hem inderdaad even moeten installeren. Dus op dat knopje drukken en de instructies volgen. Daarna zul je hem kunnen spelen en is het "Installeer" knopje gewoon weer "Play".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je gewoon o p'installeren' drukken want downloaden en installeren is niet het zelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dat geprobeerd maar hij doet het niet heb de pc ook al opnieuw opgestart nog niks heb em gedownload vanaf EA.com dat is legaal volgens mij wie kan me helpen??

gr julian